تور ایتالیا
نوشته شده توسط : مهدی حیدری پور

تور ایتالیا

و جاذبه های بی نظیر این کشور

ایتالیا کشوری واقع در قاره اروپا که از آن به عنوان مهد مسیحیت نیز یاد می شود دارای جاذبه های فراوان گردشگری است و همه ساله از سراسر نقاط جهان برای دیدن این آثار زیبا به این کشور سفر می کنند.در این کشور کلیسا ها و مکان های مذهبی زیادی به چشم می خورد که خود یکی از جاذبه های گردشگری ان به حساب می آید.همه ساله افراد زیادی برای با تور ایتالیا راهی این کشور می شوند و در ایران نیز علاقه مندان از طریق آژانس های مسافرتی برگزار کننده این تور می توانند نسبت به رفتن به این کشور زیبا اقدام نمایند.همانطور که گفتیم یکی از جاذبه های گردشگری  این کشور مکان های مذهبی آن است.با هم در زیر به این موضوع بیشتر می پردازیم :

یکی از شهر هایی که بیشترین تعداد کلیسا را در خود جای داده است ونیز است.ونیز دارای بیش از ۲۰۰ کلیسا است که ۸ تای ان سلطنتی بوده و دارای جذابیت های فراوانی می باشند. از این رو ونیز مقصد اول گردشگرانی است که می خواهند اینگونه آثار تاریخی را مشاهده نمایند.از جمله کلیساهای سلطنتی واقع در ونیز می توان به کلیسای معروف سن مارک و سانتا ماریا و ریالتو اشاره کرد.شما در این کلیساهای سلطنتی آثار و شاهکارهای هنری زیادی را می توانید بیابید.

تور ایتالیا

از دیگر مکان های دیدنی ایتالیا می توان به کاخ سلطنتی سن آنتونی اشاره کرد.کلیسایی که سن انتونی در ان دفن شده ابتدا بسیار کوچک و محقر بود و بعد ها تبدیل به مکانی سلطنتی گردید.این کلیسا دارای ۴ صومعه و تعداد زیادی اشیای گران قیمت و زینتی است.چیزی که در  بسیاری از کلیساهای ایتالیا دقیقا به چشم می خورد این است که فرهنگ و مذهب به شکل عجیبی با هم در آمیخته شده اند و این خود زیبای خاصی به آثار  و مکان های تاریخی می دهد.

از دیگر شهر هیا دیدنی ایتالیا که همه ساله افراد زیاید به قصد دیدن ان راهی تور ایتالیا می شوند تورین نام دارد.این شهر به خاطر موضوع کفن مقدس تبدیل به شهری کاملا مذهبی گشته است.کفن مقدس را منتسب به حضرت عیسی می دانند و از ارزش بسیار بالایی نزد مسیحیان برخوردار است.سالانه تعداد زیادی برای دیدن این کفن به تورین سفر می کنند.در تورین یک کارخانه شکلات سازی نیز وجود دارد که به دلیل مشهور بودنش خود تبدیل به جاذبه گردشگری شده است.

 

اگر می خواهید به دیدن کلیسای معروف سانتا کارا بروید پس باید سفری به شهر لورتو نیز داشته باشید.این کلیسا به زیبایی آراسته شده و رد ناقوس بزرگی دیده می شود.یکی دیگر از جاذبه های لور تو وجود خانه مقدس می باشد که به روایت های تاریخی مختلف حضرت مسیح در انجا متولد شده است.از دیگر جاذبه های این شهر وجود چشم انداز بسیار زیبایی است که رو به دریا دارد.

از دیگر شهر های معروف و مذهبی ایتالیا می توان به شهر لانچیانو اشاره کرد.می گویند در سال ۷۰۰ میلادی در مراسمی یکی از راهبان به وجود مسیح شک می کند. او در حالیکه در حال خواندن آیات مقدس بود ناگهان نان به گوشت و آب به خون تبدیل می گردد.یادگارهایی از این واقع در کلیسای سنت فرانسیسکو نگه داری می شود که اصالت انها توسط متخصصین بسیاری تایید شده است.در این شهر همچنین کلیسای معروف سانتا ماریا قرار گرفته است.

شهر آسیسی از دیگر شهر های معروف ایتالیا است. دو تن از قدیسان به نام مسیحی نیز در این شهر به دنیا آمده اند.شما رد این شهر می توانید مکان های زیارتی زیادی را ملاحضه نمایید.تاریخ تاسی این مکان مذهبی به سال ۱۲۵۳ میلادی باز می گردد.

تور ایتالیا

وجود این همه مکان های تاریخی و دیدنی باعث شده تا این کشور در سال ۲۰۱۱ به رکوردری جالب دست پیدا کند و آن هم حضور ۴۶ میلیون گردشگر است که ایتالیا را به پنجمین کشور گردشگری دنیا تبدیل نمود.موقعیت جغرافیایی ایتالیا واقع در جنوب اروپا و در همسایگی یونانی ها است.مذهب مردمان این کشور اکثرا مسیحی کاتولیک بوده و از نظر آب و هوایی نیز حالتی مدیترانه ای دارد.تابستان های گرم و خشک و زمستان های سرد و مرطوب از خصوصیات آب و هوایی ایتالیا است.

از دیگر مکان هایی که گردشگران با تور ایتالیا به انجا سفر می کنند شهر فلورانس است. این شهر زیبا دارای آثار هنری و مذهبی و گردشگری زیادی بوده و کلیسا های ان اکثرا در مرکز شهر واقع شده اند.از معروف ترین اثار تاریخی و باستانی این شهر می توان به کلیسای سانتا ماریا اشاره کرد.در فلورانس شما می توانید از موزه های بزرگ و پر از آثار تاریخی نیز دیدن نمایید.

تور ایتالیا

و اما شهر رم که در خود بیش از ۹۰۰ کلیسا را جای داده بی شک به عنوان مرکز و قلب مسیحیت در ایتالیا شناخته می شود.کلیسای جامع این شهر واقع در بخش جنوب شرقی مرکز شهر بوده است.هر یک از این کلیساها زیبایی های خاص خود را داشته و یک اثر هنری به حساب می آیند. علاوه بر همه اینها، حضور شخص پاپ در رم، هر ساله میلیونها نفر را برای بازدید و شنیدن آموزه های پاپ، به این شهر می کشاند.

 

جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی ایتالیا:
در جنوب قاره ی اروپا می باشد . ایتالیا یک شهر توریستی که در جنوب اروپاست.ایتالیا دارای دو جزیره ی بزرگ دریای مدیترانه می باشد به نام های ؛سیسیل،ساردینی. دروره ی رسانس در ایتالیا واقع است که مکان پیدایش تاریخ و دوره ی رسانس و فرهنگ و هنر و ادبیات اروپا می باشد.کشور فوقاز لحاظ سیاسی نیز در جایگاه ویژه ای قرار دارد که عضو گروه G8و عضو هیئت اتحادیه ی اروپا و در سازمان ملل جایگاه ویژه ای دارد.این کشور در سالل۲۰۰۷ به عنوان یکی از اعضای غیر دائم سازمان ملل معرفی شد.تاریخ غنی و پشتیبانی کردن مردم از تاریخ و فرهنگ و هنر یکی از برترین کشورهای قدمت دار و ارزشمند دنیا محسوب می شود.
با خبری از یونسکو و انجام تحقیقات ،متوجه شدند که این کشور از لحاظ داشتن موزه و آثار باستانی و تاریخی نصفی از آثار کل جهان را در خود جای داده است. البته در شهر میلان آن هتل اجتماعی این شهر اولین هتل اجتماعی جهان می باشد. این آثار بسیار قدمت دار و ارزشمندند که این کشور را گهواره ی مهد و تمدن کرده است.از لحاظ صنعت هم ۷ ام کشور جهانست که تولیدات مواد ناخالص و اولیه را دارد.
اسلوانی-سوییس-فرانسه-اتریش، همسایگان شمالی این کشور است و این کشور دارای دو ایالت و سرزمین جداگانه ،به اسم های ؛واتیکان-سن مارینو می باشد.کوه مونته بیانکو در ایتالیا به عنوان مرتفع ترین کوه شناخته شده است که در شمال این کشور جای دارد .شمال تور ایتالیا دارای آب و هوای سرد است زیرا به رشته کوه های آلپ نزدیکتر است و اما در جنوب آب و هوا گرمتر و اما خشک می باشد. پایتخت این کشور رم که تمدن فرهنگ غرب وکاتولیک ها می باشد.از لحاظ جغرافیایی این کشور در نقشه به صورت چکمه می باشد که زبان مردمانش ایتالیایی و واحد پول آن یورو است.
از جاذبه های گردشگری شهر رم پایتخت ایتایلیا شروع می کنیم: این شهر هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند و دارای جاذبه های باستانی فرهنگی هنر ی زیادی می باشد و به عنوان اولین و برترین شهر گردشگری و توریستی در اروپا شناخته شده است.رم را با عنوان هایی چون ،شهر قدیمی امپراطوری و پادشاهی شهر رم –شهر کلیسا ها و مجسمه ها (شهر و زادگاه میکل آنژ) -و شهر و زادگاه نقاش معروف لئوناردو داوینچی-شهری که در آن موزه ی سقف دنیا در آن یافت می شود نیز می شناسند.و خود شهر رم جاذبه های گردشگری های زیادی را دارد.
دیدنی ها ی شهر رم که هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند:کلوسئوم-فواره ی تروی-بازیلیکای کوسما و دامیانوی مقدسمیدان پیترو و موزه ی واتیکان-پانتئون-میدان ناوونا و ابشار چهار رودخانه-پلکان مقدس-میدان امانوئل دوم(مؤسس ایتالیای مدرن)-میدان اسپانیا-پله های اسپانیا-قصر سنت آنجلو-میدان ونیزی-موزه ی کاپیتولینه-کلیسای ماریای مقدس در اراکوئلی-گالری برگز و…. از جمله جاذبه های گردشگری این شهراست.

تور ایتالیا
کلوسئوم: این آمفی تئاتر در شهر رم واقع شده است و بزرگترین آمفی تئاتر آن زمان امپراطوری محسوب می شده است.ردیف های صندلی های این آمفی تئاتر به ۵۰هزار تا می رسد و ۸۰ درب ورودی دارد .واژه کلوسئوم به معنای ” جایگاه بزرگ ” است که اولین آمفی تئاتر بزرگ و همیشگی در ایتالیا بین دو تپه ی اسکوئیلین و کائیلن قرار دارد.ساخت این بنا از سال های ۶۹ شروع شد و تا سال ۸۰ ادامه داشت که توسط پادشاه و امپراطورهای بزرگ آن زمان ساخته شد که در سال های اولیه توسط وسپانسین و در آخر به برادر تیتوس که هر دو پسر وسپانسین بودند تمام گردید.
کلیسای کاتولیک روم:یکی از سه شاخه ی اصلی مسیحیت در جهان کلیسای کاتولیک روم می باشد.این کلیسا در کار و امور خیریه به نیازمندان کمک و برای تبلیغ سازمان و ادارات زیادی را تحت پوشش خود میگیرند.
فونتانا تروی روم:یکی از افسانه های رم و فونتانا تروی است که یک فواره ی زیبایی با موسیقی دلنواز و زیبا و رنگ آمیزی خاص ،که به آن فواره ی تروی می گویند .هر کسی که به کشور ایتالیا سفر می کند، ابتدا بهتر است به اینجا بیاید تا از زیبایی ها و جذابیت این فواره و پله های اسپانیایی در شهر رم استفاده ببرد.
ونیز:این شهر روی آب قرار دارد که در شمال تور ایتالیا واقع شده است. این شهر رفت و آمد خود را به واسطه ی کانال های زیبا و مهیج و قایق های که به آن ها قایق گوندولاست می گویند .افراد و ساکنان این شهر حتی برای رفتن به آن طرف خیابان باید راه آبی را طی کنند و آنها همه در عروسی ها و عزاداری ها و مراسمات دیگر خود از این قایق ها استفاده می کنند .به عبارتی وسیله ی نقلیه در این شهر قایق و زیر دریایی می باشد و اتومبیل کاربرد آن چنان زیادی در این شهر ندارند. به این شهر،کانال های آبی –شهر بالماسکه-شهر رویاها نیز می گویند که به دلیل خارق العاده و عجیب و غریب بودن آن و مراسمات و کارناوال های گوناگون و گران خود از شگفتی ها و خیالی شدن این شهر در ذهن افراد می گردد و سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر از اقصی نقاط جهان می باشد.
خود ونیز دارای مکان های دیدنی زیادی می باشد وبه جز اینها شهر میلان و فلورانس نیز جاهای دیدنی زیادی برای یک گردشگر دارند .
در کشور تورهای گوناگونی وجود دارد که این تورها ممکن است به مقصد و رم و شهر های کشور ایتالیا (تور ایتالیا –تور ونیز-تور فلورانس-تور رم)تنها باشد یا همراه کشورهای دیگر . این تورها و خدمات و قیمت و پذیرایی از تور و مسیر و راه تور و ساعات حرکت (رفت و برگشت) و گشت هایی که تور می برد و همراهانی که در این سفر با ما هستند و تذکگرات و توضیحات لازم این تورها ،عبارتند از ؛
تور ایتالیا که به مدت ۵ روز و ۴ شب می باشد که در رم ۴ شب است و می تواند به صورت انفرادی یا گروهی باشد . از خدماتی که این تور در این ۵ روز و ۴ شب ارایه می دهد می توان گفت:مشاوره و راهنمایی گردشگران محترم برای گرفتن ویزای شینگن –بیمه کردن مسافران در هواپیما چه رفت و چه برگشت، محل ساکن شدن و اقامت مسافران محترم –حمل و نقل در فرودگاه-لیدر و داشتن راهنمای ایرانی در تور برای راهنمایی کردن تور مورد نظر-گشت و گذار در بناها و جاهای دیدنی و…..بسته به هتلی که میگیرند،قیمتهای متفاوت دارند و ممکن است شما مایل باشید اتاق یک نفره بگیرید که به ارزش ۷۶۰۰۰۰۰ و یا دونفره بگیرید یا دو تخته بگیرید که قیمت آن به ارزش ۴۷۹۰۰۰۰می باشد.ان هتلی که میگیرند هتل های ۴ ستاره می باشد .صبحانه ی کامل و نقشه و جفرافیای شهر رم و وجود وسیله ی تقلیه مانند اتوبوس ها برای توریستهای محترم و….از خدمات این هتل است و اما تور وظیفه دارد از رفتن و آمدن مسافر پشتیبانی کند و آنها را همراهی کنند.روزهای پرواز به ایتالیا هر روزه و روزانه است که از شنبه تا جمعه می باشد.پرواز سر راست از شهر مورد نظر ،چه رفت و چه برگشت.از جاهایی که این تور در ایتالیا می گردندند ،معبد پانتئون-میدان گلادیاتور-موزه ی رم- واتیکان و…. می باشند که هر کدام به نوبه ی خود دارای جذابیت و ظاهری متفاوت دارند.برای اطلاع از تورها ی بیشتر و دیگر، به واسطه ی تورهای آپشنال می توان آن را ها را پیدا کرد و مطلع شد.در تورها کودکان ۴تا۱۱ سال هزینه ای دیگر برای سفر می دهند که قیمت آن ۴۲۹۰۰۰۰تومان می باشد ( البته این مورد اطفال دارای سن ۴تا ۱۱ست که ۴۲۹۰۰۰۰۰تومان ولی در بین اگر اطفال دارای سن ۲ تا ۴ سال ۲۸۹۰۰۰۰تومان است.)هزینه ی گرفتن ویزا و گرفتن از اقامت حتی اگر خارج کشور باشید امکان پذیر است ولی باید مبلغ مورد نظر را حتماً پرداخت کنیم.قیمت های تور برای کسانی که بزرگسال محسوب می شوند بسیار متفاوت تر و مختاف تر می باشد که مثلاً یک تخته است و یا دو تخته.
تور ایتالیا_فرانسه : این تور از دو کشور و هم فرانسه دیدن می کنند که ۳ شبانه روز در رم کشور و ۳ شبانه روز در شهر پاریس کشور فرانسه ساکن می شوند.این تور می تواند هم فردی باشد و هم گروهی. مشاوره در زمینه اقامت و سفر و ویزای مورد نظر-لیدر ایرانی و مسلط به زبان خارجه ی مورد نظر که در اینجا فرانسوی و ایتالیایی مهم است که بلد باشد-بازدید و گردش در آثار باستانی و بناهای جذاب و مکان های دیدنی دیگر که ممکن است طبیعت و پارک های مختلف هم باشند-رودخانه ی سن و تهیه ی بلیط کشتی روی این رودخانه –دیدن و گشت و گذار در جاهای مختلف و مراکز خرید-قیمت اتاق های تک نفره و یا دو نفره فرق می کند که اتاق های تک نفره گران تر می باشند و برای اطفال با سنین مختلف فرق می کند.آماده بودن برای پرواز در تمام روزهای هفته برای گردشگران و مسافران محترم.
تور ایتالیا سوپر: این تور به مدت دو شب در فلورانس-دو شب در ونیز- دو شب در رم می باشد که هم گروهی و انفرادی می باشد که بسیار گرونتر از تورهای قبلی است ولی یک سری شرایطش مانند شرایط تور های قبلی می باشد .خدماتی که ارایه می دهند مانند هم ،اما با این تفاوت که جاهای دیدنی این تور با تورهای قبل فرق می کند که مثلاً بازدید از موزه و نمایشگاه داوینچی وآمفی تئاتر و…. باشد . که قیمت ها ی آن برای اطفال به طبع دارای قیمت بیشتری نسبت به تورهای بالا دارد.بازهم در این تور اتاق های تک نفره و دو نفره هم دارای قیمت متفاوتی می باشد .در واقع شما می توانید با این تور بیشتر با ایتالیا و به عبارتی اروپا و مهد و گهواره ی تمدن کل اروپا ،آشنا شوید.پرواز نیز به صورت روزانه انجام می پذیرد و مراکز خرید و در جاهای مختلف این تورها لیدر یا راهنمای مورد نظر را انجام می دهند.

 

شما می توانید در این زمینه در باره دیگر تورهای زیر اطلاعات جامعی بدست آورید:

تور ایتالیا – تور فرانسه – تور اسپانیا – تور تایلند – تور پاتایا – تور آنتالیا – تور استانبول – تور بدروم – تور کوش آداسی – تور مالزی –تور قبرس – تور دبی – تور اروپا – تور گردشگری – تور کیش





:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: